GALATASARAY Süper Lig’in 18’inci haftasında Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün Florya Metin Oktay Tesisleri’nde gerçekleştirdiği antrenmanla sürdürdü.
Topla ısınmayla başlayan antrenman, üç grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla sürdü. Teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, taktik çalışmayla sona erdi.
GalatasarayFutbol Takımı hazırlıklarını, yarın saat 11.30’da yapacağı antrenmanla sürdürecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1048 kez okundu
2
Ali Koç: Mourinho ‘winner’ karakterini Fenerbahçe’de de uygulayacağını söyledi
954 kez okundu
3
Beşiktaş, Lorenzo Insigine’nin peşinde
730 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
721 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
681 kez okundu