Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası grup aşaması 1. haftasında Başakşehir ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.
Florya Metin Oktay Tesisleri’nde dinamik ısınmayla başlayan idman, iki grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, çift kale maçla sona erdi.
Sarı-kırmızılılar, yarın saat 11.00’de yapacağı idmanla hazırlıklarını sürdürecek. – İSTANBUL
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1048 kez okundu
2
Ali Koç: Mourinho ‘winner’ karakterini Fenerbahçe’de de uygulayacağını söyledi
954 kez okundu
3
Beşiktaş, Lorenzo Insigine’nin peşinde
730 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
721 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
681 kez okundu