
Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Müşavirliği, Süper Lig’den 9 kulübü Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk etti.
TFF’den yapılan açıklamada Süper Lig’in 15. haftasında oynanan maçlarda yaşanan çeşitli disiplin ihlalleri nedeniyle Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzonspor, Konyaspor, Antalyaspor, Göztepe, Adana Demirspor ve Sivasspor’un disipline gönderildiği aktarıldı.
1. LİG
Ayrıca 1. Lig’den Ankaragücü, Pendikspor, Amed Sportif Faaliyetler ve Şanlıurfaspor’un da çeşitli ihlaller sebebiyle PFDK’ya sevk edildiği belirtildi.
Göktürk Sönmez
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1048 kez okundu
2
Ali Koç: Mourinho ‘winner’ karakterini Fenerbahçe’de de uygulayacağını söyledi
954 kez okundu
3
Beşiktaş, Lorenzo Insigine’nin peşinde
730 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
721 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
681 kez okundu